Uusimmat kuvat

Uusimmat kirjoitukset

Satunnainen kuva

Tapahtumakalenteri

SAULI NIINISTÖN KANNATTAJAKORTTIEN KERÄYSKeskiviikko  7.6.2017 - Lanunaukio klo 9-14

Sauli Niinistön kannattajakorttien keräystapahtuma Lahdessa

Lahdessa Lanun aukiolla on markkinapäivänä 7.6. kello 9-14 mahdollisuus käydä täyttämässä kannattajakortti Sauli Niinistön presidentti ehdokkaaksi varteni. Tarkempi sijainti on Rautatienkatu 19 A oven lähellä.

Kortit kerätään paikanpäällä henkilökohtaisesti, koska keräystapa on säädelty lailla. Kannattajakortin täyttävien tulee varautua tarvittaessa myös henkilöllisyytensä todistamiseen.

Kannattajakortiksi hyväksytään ainoastaan virallinen kannattajakortti, jossa on ehdokkaan, vaaliasiamiehen ja hänen varahenkilönsä tiedot ennalta täytettynä. Korttien käsin kirjoitettavat tiedot tulee täyttää selkeällä käsialalla ja tässä kerääjät voivat tarvittaessa auttaa. Jokaisen on kuitenkin itse ne allekirjoitettava.
Kannattajakortin voi täyttää kerran ja vain yhdelle presidenttiehdokkaaksi asetettavalle.
Täytetyt vaalikortit jätetään keräystapahtumassa valitsijayhdistyksen toimitsijalle eteenpäin toimitettaviksi.

Vuoden 2018 presidentinvaaleissa on äänioikeutettu 28.1.2000 tai sitä aiemmin syntynyt. Äänioikeutetuilta kerätyt kannattajakortit muodostavat luovutettaessa julkisen asiakirjan.

Lisätietoa löytyy www.niinistö.fi

Lahdessa lisätietoja antaa: Merja Vahter, p. 0500 793680, merjavahter@lh.lahti.fi

KUNNALLISJÄRJESTÖN HALLITUSTiistai  13.6.2017 - Kunnallisjärjestö
Hallituksen kokous klo 18.